Definice věrnostního portfolia a slevy

Ve věrnostním portfoliu jsou ceny služeb uvedeny s věrnostní slevou. Pokud jste si vybrali a chcete využívat službu z věrnostního portfolia, podmínky pro poskytnutí slevy splníte po 12 měsících řádného užívání služeb (věrnostní období).

Sleva se však projeví ve vyúčtování již od počátku, to znamená od aktivace (instalace) služby z věrnostního portfolia. Pokud však nesplníte podmínky pro poskytnutí slevy, zašleme Vám opravné vyúčtování ceny. V opravném vyúčtování doúčtujeme rozdíl mezi „věrnostní“ cenou a standardní cenou. A to od počátku probíhajícího věrnostního období.

V průběhu věrnostního období můžete změnit parametry služby v rámci věrnostního portfolia, věrnostní období poběží bez přerušení. Pokud se během věrnostního období rozhodnete, že již nadále nechcete využívat věrnostních výhod, můžete kdykoli přejít na standardní cenu služeb dle ceníku. Tak v podstatě přerušíte běh věrnostního období a my Vám opět vystavíme opravné vyúčtování.

Věrnostní výhody Vám rádi poskytneme i v následujícím věrnostním období, a to za stejných podmínek. Pokud jste s využíváním věrnostních výhod spokojeni a neozvete se nám sami, začne běžet nové věrnostní období. Pokud byste již nadále nechtěli služby z věrnostního portfolia, dejte nám to prosím vědět alespoň 15 dnů před uplynutím věrnostního období, abychom změnu mohli včas zpracovat.

Aktuální ceník služeb UPC naleznete ZDE.

 

Zpět k nabídce UPC internetu a kombinací

 

UPC na Facebooku